Poate fi descărcat din Formularul de retur
Toate produsele trimise din partea noastra sunt însoțite de bon fiscal. Ca o condiție a politicii noastre de returnare, trebuie inclus, în mod obligatoriu, acest bon fiscal în pachet, împreună cu formularul de returnare și produsul pe care doriți să îl returnați
Numărul comenzii: ______________________________________________________________________
Data și numărul scrisorii de trăsură : _____________________________________________________
Prenumele și numele: ___________________________________________________________________
Numărul de telefon:_____________________________________________________________________
Produs de returnat: Cantitate: Cauza pentru înlocuire:
- ______________________________________________________________________
- ______________________________________________________________________
- ______________________________________________________________________
- ______________________________________________________________________
Înlocuire cu : Cantitate: Mărime:
- ______________________________________________________________________
- ______________________________________________________________________
- ______________________________________________________________________
- ______________________________________________________________________
Restituire de bani:
IBAN:
Banca:
Titularul:
Suma:
Data: Semnătura:
|
|
|
+359 888 943 695 |
|
TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU ÎNLOCUIREA SAU RETURNAREA MĂRFURILOR LA VANYAFASHION.RO
Toate produsele returnate către VANYAFASHION.RO trebuie să fie protejate împotrivă deteriorării în timpul transportului și trimise doar prin DPD, la adresa: orașul Sofia, Bulgaria orasul Sofia cartier Hadzhi Dimitar str.Vasil Petleshkov 75 cod postal-1510 birou DPD "A FASHION EOOD" , tel.: 0888 943 695
- În caz ca aveți retur înregistrat la noi, aveți în vedere ca bani o sa fie retituiti către Dvs. în timp legal, maxim în 14 zile. Pentru întrebări, va rog sa ne contactezi.
- Marfa returnată trebuie să fie cu etichetele intacte, într-o stare comercială bună, să nu fie purtată, spălată, călcată, ruptă, să fie curată, fără mirosuri străine sau neplăcute (de exemplu creme, parfumuri, fum de țigară, transpirație etc.)! La colet ar trebui atașate: nota de comandă, formularul de retur, reclamații și înlocuire.
- În cazul returului și înlocuirii produsului, serviciile de curierat sunt pe cheltuiala clientului.
- Clintul are dreptul să înlocuiască marfa achiziționată cu un produs ales/ și de la magazin, iar în formularul de retur trebuie să indice produsul/-ele nou/noi, dorit/-e de acesta. Atunci când un client dorește să înlocuiască un produs cu altul, care este mai scump decât cel pe care în returnează, Furnizorul deduce suma care a fost achitată inițial pentru produs/-e și informează clintul despre cuantumul sumei suplimentare finale.
- Returul coletelor către noi îl puteți face doar prin firma de curierat DPD cu ramburs și deschidere pentru verificare!
- Retururile directe, de către clienți, la adresa indicată, nu vor fi acceptate. Vom accepta colete trimise doar prin curier.
- Coletele cu marfă returnată, care din cauza ambalării necorespunzătoare au suferit deteriorări în timpul transportului, vor fi înapoiate clientului pe cheltuiala acestuia. Vă rugăm ambalați cu grijă coletele, pentru a asigura protejarea produselor în timpul transportului.
- Toate produsele trimise din partea noastra sunt însoțite de bon fiscal. Ca o condiție a politicii noastre de returnare, trebuie inclus, în mod obligatoriu, acest bon fiscal în pachet, împreună cu formularul de returnare și produsul pe care doriți să îl returnați